Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Үнэ 5000 төг
Хэл Монгол
Үзсэн 21071
Хэмжээ 894.16 KB
Нийтлэгч Telmen
Ангилал
Дипломын ажил
Бичигдсэн он 2021
Огноо 2022-01-31
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс
Файлын агуулга
Word хэлбэрээр хадгалсан 55н хуудас бүхий маш чанартай 97 буюу +A үнэлгээгэр хамгаалсан диплом байгаа ТӨГСӨЛТИЙН АЖЛЫН АГУУЛГА УДИРТГАЛ I Сэдвийн үндэслэл II Зорилго, зорилтууд: III Шинэлэг тал, ач холбогдол IV НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ. ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛВИЙН ОНОЛ, АРГА ЗҮЙ ҮНДЭС V 1.1. Хэрэглэгчийн зан төлвийн онол 1 1.2. Сошиал медиа маркетингийн онцлог 16 1.3. Маркетингийн идэвхжүүлэлт 18 ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ. СУДАЛГААНЫ АРГА ЗҮЙ 25 2.1. Судалгааны ажлын дизайн, хамрах хүрээ 25 Сэдвийн судлагдсан байдал: 25 Судалгааны дизайн 25 2.2. Судалгааны аргачлал 26 ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ. СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВТ НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН ШИНЖИЛГЭЭ 27 3.1. Сошиал медиа хэрэглэгчдийн өнөөгийн байдал ба чиг хандлага 27 3.2. Улаанбаатар Принт ХХК-ийн өнөөгийн байдал 32 3.3. Улаанбаатар Принт ХХК-ийн хэрэглэгчдийн зан төлвийн судалгааны үр дүн 35 ДӨРӨВДҮГЭЭР БҮЛЭГ: “Улаанбаатар Принт” ХХК-ний сошиал медиа маркетингийг сайжруулах арга зам 44 4.1. Сошиал медиа ашиглан “Улаанбаатар Принт” ХХК- ний маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох арга зам 44 ЕРӨНХИЙ ДҮГНЭЛТ 50 АШИГЛАСАН МАТЕРИАЛ 52 Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
Telmen Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|